Let op: de praktijk wordt overgedragen per 01-01-2023 aan dokter I. Hussain. De laatste werkdag is vrijdag 23-12-2022 tot 12.30 uur.

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht over de praktijk of over uw huisarts dan kunt u dit in eerste instantie het beste met uw huisarts bespreken om tot een oplossing te komen. Als uw huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij uw klacht ook niet proberen op te lossen.

Een klacht kan te maken hebben met uw behandeling, bejegening, niet voldoende gehoord worden, of met bijvoorbeeld de telefonische bereikbaarheid van de praktijk.

Komt u er samen niet uit dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de stichting klachten en geschillen eerstelijnszorg (SKGE).
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie van de betreffende huisarts.

Contact
  • 010 481 02 82
  • voor spoed 010 481 02 82 toets 3